Torka hår, torka!!

Eftersom jag minst sagt har ont om tid denna veckan så får jag passa på att göra saker när som helst under dygnets timmar som jag känner att jag hinner. Just nu är klockan snart 12 på natten och jag har tvättat ur mina slingor för en liten stund sen. Eftersom jag inte vill bli dödad genom att dra igång hårtorken mitt i natten, och inte heller vill gå och lägga mig med blött hår, så sitter jag helt sonika här och väntar på att det skall självtorka. Otroligt tråkig sysselsättning.

Passade även på att klippa mig mellan middagen och kaffet hemma hos mamma innan. Det bästa med att ha en mamma som är frisör är att hon alltid är redo att plocka fram saxen! Slipper det där jobbiga med tidsbokning... ;) Måste även vänta på att tvättmaskinen blir klar med min jacka som måste tvättas inför Sthlms-resan. Det är mycket nu... Men snart ska jag gå och sova! AK hämtar mig 10 i morrn så jag kan inte sova hur länge som helst!

Annars har inget hänt... Jobbat och jobbat typ. Helgerna går skrämmande fort när man jobbar alltså! Men snaaaaart åker vi. 2 jobbardagar kvar! Tjohoo!

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0