Tjohooo!!

Vet inte om det är vårkänslorna som spökar eller va fan för jag är verkligen på helt underbart humör!! Kvällen igårkväll var också jättenice! Kunde inte nånting på popquizzet, men det var ju nästan väntat. Synth och Metal e helt enkelt inte min grej...

Igår hände även en annan sak som fick mig att bli eld och lågor!! Fick ett mail med ett potientiellt jobberbjudande. Nu pratar vi kanske 5 % chans att det inträffar, det vill säga väldigt dåliga odds, men OM det skulle inträffa så skulle det vara som att en dröm gick i uppfyllelse! Inget snack om saken, det skulle vara det bästa som hänt mig. Dock lär jag inte få några ytterligare besked innan tidigast till sommaren så det är till att vänta...Men hur ofta kommer erbjudande om jobb via mail utan att du ens sökt?! Bara att jag är påtänkt får mig att känna mig hedrad som få så jag får väl nöja mig med det även om det inte skulle bli något.

Nu ska jag åka och jobba. Jobbar med AK idag tydligen så bättre kan det ju inte bli!

Det går bra nu =)

//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0