Tisdag 16 mars

Herregud vad tiden går fort... Tycker det är så skrämmande att helt plötsligt börjar det bli vår igen och ett år har gått utan att man ens hunnit andas känns det som. Visst, börjar man tänka efter så har man ju självklart gjort massor men ändå...tiden måste gå snabbare nu än för några år sen ;)

Stackars bloggen blir ju lidande också. Har mer fritid än nånsin ändå så "hinner" jag inte uppdatera bloggen. Tycker inte att jag har något väsentligt att skriva om, så det är nog därför.

Helgen som gick spenderades i Helsingborg och Malmö mestadels. Eller fredagen spenderades på Harrys i Falkenberg. Helt sjukt rolig kväll faktiskt! Var jag och Kocken och M som gick ut efter att ha haft en mysig tjejkväll och vissa kvällar blir bara sådär perfekta!
Lördagen åkte jag, E, brorsan och hans tjej till Helsingborg och tog in Marina Plaza. GUD vilket mysigt hotell! Hela uppbygganden är ju som gjord för att återhämta sig och att bara "vara". Lördagen var vi ute och åt och gick en sväng på stan. Blev inte en fullt så vild natt som sist vi va i Hbg och tur va väl det.... ;) I söndags styrde vi kosan emot Malmö och Malmö arena för att se på Kent. Jag måste säga att detta var en av de få konserter jag sett där bandet och upplevelsen av dom var bättre än musiken! Jag har inte lyssnat på Kent på många år och tycker deras nya sound är lite väl elektroniskt för min smak, men gud vilken entertainer Jocke Berg är!! Hade jag verkligen aldrig kunnat tänka mig!? Hade trott att det skulle bli stillsamt, mörkt, melodramatiskt men icke! Rock på hög nivå och ett jäkla tempo! Kul att bli överraskad faktiskt!

Nu bär det av till jobbet för min del. Något jag inte alls är sugen på men vad gör man...?

Hörs och syns!
//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0