Shulululu people

Här sitter jag igen. Jo, jag tog mig faktiskt i kragen igår och fick gjort nånting! Var så oerhört frustrerad på mig själv till slut så att jag tog tag i lite städning. Genast kände jag mig mycket mycket duktigare!

Exactly en vecka kvar till Stockholm nu. OM jag överlever tills dess vill säga. Fattar inte vad det är med mig och våren? Jag mår alltid så jävla dåligt i denna årstid! Den som är det vackraste och absolut bästa på hela året, osså mår jag skit?! Näsan rinner, huvudet värker, alltid trött...förra veckan hade jag till och med feber från och till! Min nya teori är att det är prestationsångest. Det om nåt hör ju våren till! Måste göra göra och göra, annars känner jag mig fail. Måste planera in och strukturera upp varenda liten ledig dag i 4 månader framöver. Det kan man ju faktiskt bli lite stressad över...? Well skit samma, nog självömkan nu!

Gårdagen bjöd inte på så mycket mer faktiskt.... Fikade lite med M och lite med Kocken. Spräckte mina ENDA hela svarta leggins i arslet! Jättesmart. Har ingenting att ha på mig idag.... Städade som sagt lite och satt och stirrade in i datorskärmen för länge. Idag blir det fika med en annan M. Hon som har en nykläckt hemma och en bulle till i ugnen. Fattar inte vad det är med folk?? Det kläcks barn i varenda hörn i min umgängeskrets just nu. Det är precis som att dom små liven försöker ringa in mig i ett hörn för att tvinga på mig sina pyttesmå händer, fötter och leenden för att säga "Du då, kärring, när är det din tur?!!" Hmm, det är precis av denna anledning som jag vaknar svettig och anfådd på nätterna..... ;)

Nähä dags att klistra på ansiktet så att man kan visa sig utanför dörren! Ha det!

//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0