Måste blogga bättre!

Usch vad dåligt samvete man får när man inte uppdaterar bloggen som man bör... Men nu är jag här för en stund! Har för tillfället mina fyra dagars ledighet vilket är mycket välbehövligt efter en tuff helg i Helsingborg! Konstig helg ändå...vi va borta i ungefär 24 timmar, men det kändes som typ en vecka! Vi hade sjukt roligt i och för sig vilket är mest viktigt, men det var riktigt turbulent emellanåt!! Skrik, gap, gråt, besvikelse blandat med massa skratt och galenskaper! Som tur är så uppväger det positiva ändå det negativa vilket resulterade i en lyckad utekväll! Jag är inte riktigt säker på om jag mer och mer vet vem jag är och vill vara eller om jag snarare kommer längre ifrån att veta det. Spelar egentligen ingen roll, för jag mår bra och har kul!

Idag hade jag bestämt mig för att göra absolut ingenting! Precis det har jag gjort med...Sov utan mobilen på så att jag vaknade av mig själv typ vid 9. Hämtade in datorn och lite kaffe i sängen och låg där och slappade till typ klockan 10. Sen dess har jag gjort dessto mindre... Surfat lite, läst lite, skrivit lite och tjötat hål i huvudet på M som va här på en snabb kaffe nyss.

Resten av kvällen bjuder på lika lite aktivitet som innan. Min vän I är hemma ifrån Norge på en snabbvisit, får väl se om jag kommer att träffa henne något i veckan. Hon är gravid med sitt tredje barn för tillfället. Herregud vad tiden går fort säger jag bara! Hennes äldsta fyllde fem nu häromdagen. Hänger inte alls med i svängarna! En annan kompis är hemma ifrån Sthlm i veckan också så vi tänkte gå ut tillsammans på torsdag allihop. Kanske käka nåt och gå på Harrys popquiz! Kan bli trevligt! Näpp nu ska jag ta min nyinköpta "Veckans Nu!" och gå och lägga mig i ett bad!

//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0