Lat som få...

Härmed ska jag försöka att skriva ner min veckoplanering så att jag kan resa mig ifrån mitt feta arsle och få nåt gjort!! Jag är trots allt ledig nu onsdag och torsdag och borde kanske göra något?! Eller??

Onsdag och torsdag: LEDIG
Fredag: Jobb 11-20
Lördag: Jobb 11-17
Söndag: Jobb 11-17
Måndag: Halmstad med AK kl 10
Träning kl 20
Tisdag: Klientmöte kl 9,30
Jobb 11-20
Onsdag: Jobb 8-17
Handledning 18-20
Torsdag: Tåg går till Stockholm klockan 9

Vem som helst fattar ju att jag borde få gjort så mycket som möjligt nu onsdag och torsdag, för att sen finns typ INGEN tid att få tvättat, städat och packat inför Stockholm. Men va gör jag?? Sitter här osminkad och ful, lyssnar på powerballads, sippar halvljummet kaffe som jag dessutom hällt på linnet, röker för mycket och filosoferar över livets jävligheter... Hahaha! Jag suger. Jag som alltid varit så effektiv, så planerande, så strukturerad! Vad hände?! Vad har fått mig att bli såhär slapp? Jag kommer till och med försent till grejer emmellanåt! Nåt har hänt men jag vet inte vad det är... Nu ska jag tala om för mig själv: "RES DIG UPP FÖR FAN OCH BÖRJA STÄDA DIN FÖRBANNADE LATMASK!!!" Hmmm ja, snart....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0