En stackars ledig torsdag...

-är vad jag har kvar innan jag börjar jobba igen. Har knappt känt mig ledig för dagarna går SÅ fort! Herregud vad man får energi när solen är framme! Har ju vart värsta vårvädret nu i tre dagar och jag är inte sen att framkalla vårkänslor! Igår i skolan så gick jag runt och babblade konstant, gjorde små fula skutt i korridorerna och blev kär i alla mina klasskompisar på en gång. Å ja, dom är majoritet tjejer. Hahaha! Men visst är det konstigt hur pirrig man kan bli av lite sol??

Jag ska strax åka till M och fika lite. Har hela dagen inbokad som vanligt, men det är ju så jag vill ha det =) Ska hälsa på min mormor i eftermiddag, sen ska jag och alla tjejerna som tillfälligt är hemma i stan gå ut och äta och sen gå på Harrys popquiz. Temat för kvällen va tydligen synth/hårdrock. Inte direkt vårt tema men man får väl trösta sig med att där kommer finnas massa coola människor på Harrys och tjöta med istället!

Ha en bra dag i solen så hörs vi!

//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0