ashfepoqijfkmvn

Jag kom inte på någon bra rubrik så till slut fick det bli ovanstående...Va fan, sitta i typ 5 minuter och slösa tid på en rubrik?!

Denna helgen har vart sjukt seg! Eller ändå inte. Det har gått fort, men dom stackars timmarna jag spenderat på jobbet har varit fruktansvärda! Fattar inte, jag brukar tycka det går rätt bra att jobba ju? En fet anledning till att det varit skit är att vi har fått nya stolar i hela kassalinjen. Inte vilka stolar som helst, utan stolarna från helvetet! Det har känts som att hela min ryggrad står i brand och att den är en hårsmån från att gå av!! Detta resulterar ju i sin tur i att jag blir otroligt arg och hatisk emot ALLA! Jag va så förbannad igår så ni anar inte! Det går ju fan inte att vara trevlig emot kunderna när man har så ont... Tack gode gud är jag inte i kassan nu på tre dagar så det ska väl gå över.

En annan anledning till att det vart segt å jobba kan vara min stundande Sthlms-resa. Jag längtar nåt helt sjukt!! Visst att vi har vart ute en hel del det sista, men sånadär dygns-trippar blir nästan bara stressande för det är sånt flängande fram å tebax. Nu blir det en lååång tåg resa (älskar att åka tåg) och nästan en vecka uppe i storstan. Kommer förhoppningsvis ha tid till en hel del avkoppling likväl som en hel del fest. Ska bli helt underbart!! Å i morrn kommer AK äntligen hem!! Känns som att du vart borta i ett år typ!? Hoppas att du haft en välförtjänt semester utan nåra brutna ben så ses vi ju i morrn =)

Nu är det dags för mig att platta håret och åka till jobbet!

//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0