Sommar underbara tid!!

Jaa, då var man här igen. Vet egentligen inte varför. Livet leker just nu, det är sommar, det händer massor, jag är tillfreds med det mesta. Till och med jobbet. =) Det är inte så ofta man kan säga det, för då förväntar man sig alltid ett bakslag. Har massa kul att se fram emot nu! På söndag ska jag se Winnerbäck, Melissa Horn, Laleh och Dundertåget live här i Falkenberg på idrottsplatsen, det ska bli mys, kommer bli en folkfest utan dess like! På torsdagen efter det är det ÄNTLIGEN dags för mig att se Hoffmaestro och Chraa live! Jag har ju tänkt och planerat så många gånger, å nu blir det äntligen av! Också på hemmaplan, så Fbg artar sig! ;) Sen på fredagen så åker jag och två tjejkompisar till Helsingborg för ett dygn av hårt festande. Nä så illa ska det väl inte bli, men det ska bli sjukt mysigt ialla fall! Vi ska sova på hotell, äta gott och besöka två av världens bästa barer/uteställen, nämligen Bishops Arms och Harrys i Helsingborg. SÅÅ kul ska det bli! =D

Sommaren är ju inte slut där. Sen ska här firas födelsedagar. Min 27:e och lillebrors 25:e, så det lär väl bli en del party då kan jag tänka mig. Sen har vi ju Sthlm och tänka på som kanske blir lite längre fram emot hösten, ja som sagt, allt e ganska fint just nu =)

En annan sak som jag verkligen börjat göra, som jag har haft svårare för tidigare är att jag skövlar folk på löpande band som inte har någon plats i mitt liv. Jag är så otroligt trött på att ödsla energi och tid på människor som inte på nåt sätt gynnar mig! Jag rensade facebook häromkvällen på kontakter som man innerst inne vet att man är kompis med för att endast gynna deras "antal vänner". Jag vet vilka jag vill ha i mitt liv, och de som får min uppmärksamhet ska veta att dom verkligen är värda den! Spelar ingen roll om det är en kommentar på facebook, ett mail, en kram eller en fika för dom som finns hos mig är sååå värda det! <3

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0