Trött!!

Jad drabbades av akut trötthet här i eftermiddag. Hade planerat att jag skulle plugga som bara den nu för att bli klar tills i morgon, men icke! Hur jag än vände och vred, satt och låg, så piggnade jag inte till. Tog till och med fram en bok i meditation och körde en "energi-meditation" i ren desperation för att få upp ögonen! Med lite hjälp av den och en kanna kaffe (4 vatten, 8 kaffe) så vaknade jag till slut till liv! Herregud va jobbigt att va så död! Jag tror det var allt svullande hemma hos AK som gjorde mig så trött! Haha! Latte ur värsting-kaffemaskinen och en semla på det! Plus en chai-latte till efterrätt! Mmm gott! ;)

Annars har jag faktiskt inte gjort så mycket. Vinkade av T en sista gång för nu är dom påväg mot Sthlm. Storhandlade också när jag ändå va ute och flög. Har undvikit det i så många dagar nu så det ekade både i kyl och frys. Nu är det någorlunda fyllt och jag är 900 kronor fattigare. HATA storhandling.

I morrn blir det skolan. Det blir nog väl. De dagarna bara försvinner tycker jag...Torsdag är jag ledig för att sen börja jobba på fredag. Det går sinnessjukt snabbt när man är ledig! Men det ska faktiskt bli kul att komma till jobbet. Konstigt nog saknar jag jävulskapet när jag e därifrån!? Ska även träffa min mormor på torsdag. Är lite nervös. Hon är jättesjuk och jättedeppig. Jag har aldrig vart nervös för att träffa min egen mormor innan så det känns lite b, men jag vill ju samtidigt vara där för henne och umgås med henne så mycket som möjligt. Man vet ju liksom inte vad som händer sen... =(

Nu ska jag, överboostad på kaffe fortsätta skriva!

Pöss å hej!
//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0