söndag...

-å den är precis så där "söndagig" som en söndag ska vara... Segt som sirap. Började dagen med att ligga i sängen till 12. Gick upp. Drack lite kaffe. Slängde mig sedan i soffan och kollade klart på "Hairspray". Gud vilken mysig film!! Jag blev helt glad!

Först nu har jag börjat fixa i ordning efter gårdagens festligheter. Jag, E, T och hennes kille lyckades röra till en hel del här igår. A var med här en sväng, men åkte hem tidigt. Jag och T åkte till stan vid tolv för att möta upp Kocken som hade slutat jobbet. Va faktiskt en jättemysig kväll på Harrys. Någorlunda normala människor ute och man slapp allt äckligt drägg som ska störa en. Skönt! =)

Nu bär det strax av till mamma för söndagsmiddag sen ska jag, T och Kocken mysa ikväll med lite godis och massa skitsnack! Hörs när vi hörs.

//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0