Snö; GO AWAY!

Det slutar ALDRIG att snöa! Helt sjukt ju! Det har snöat oavbrutet sedan klockan 9 igår morse. Jag får panikkänslor av snö. Fixar inte när jag känner mig isolerad i mitt eget hem. Visst man kan väl ge sig ut och pulsa i snön, men jag är inte direkt personen som tycker att det är "mysigt" eller fint eller så...Jag tycker att den är fruktansvärd! Hate it...Vill ha vår, NU!

Dagarna som gått har varit ganska trivsamma. Va ju hos Kocken och K i lördags och spelade lite spel och gick ut en sväng. Eller det kanske jag redan bloggat om? Jobbade sedan i två dagar för att nu vara ledig i tre. Igår var det ju "trettondagsafton", årets mest meningslösa högtid, vilken vi firade hemma hos oss med taccos och mer spelande. Lite vin blidde det också.  Det var lugnt och skönt!

Idag vet jag inte vad jag ska ta mig för riktigt. Borde väl kanske börja öppna skolböckerna inför starten nästa vecka, men hmmm nej. Jag vill inte. Borde städa bort julen, men hmm nej, vill inte det heller. Får se vad jag vill om en stund.

//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0