One year later...

I brist på bloggämne satt jag och kollade på vad jag gjorde för exakt ett år sen denna dagen...Den 11:e januari 2009. Det verkade i alla fall som att jag var ledig. Jag skrev inte mindre än 5 inlägg den dagen. Nåt som framgår ganska tydligt är att jag var rätt låg överlag... Nåt som jag helt enkelt är emellanåt. Det är något jag vid detta laget vet om mig själv. Skrev även ett inlägg om Körslaget och kören ifrån Falkenberg som det inte gick så bra för. Skrev även att Robert de Niro är en snygg farbror och att Tobias i Let's dance är en snygg gay. Just idag tycker jag att Chris Daughtry och Magnus Betnér är extra fräscha... Sånt ändras ju också emellanåt, haha!

Fy fan vad jag inte har nånting att blogga om. Jag är ledig ifrån jobbet i 12 dagar nu och det är ju jäkligt skönt. Jag har en redovisning att hålla i skolan på onsdag och den har jag ju inte börjat på. Det kanske man borde göra? Hmm, ja, jag tar det sen. Måste handla och träffa S först. Har inte träffat henne sen två veckor innan jul. Alldeles för längesen tycker jag!

Jag lägger ner detta nu för jag har uppenbarligen ingenting att blogga om. Jo just det jag är sur på nåt också. Det är jag ju som sagt nästan varje dag så det kanske skulle bli ett tema här i bloggen?! Jag är sur på en person. Eller inte sur, mer besviken... Men å andra sidan så förstår jag anledningen till att han gör mig besviken. Det har märkts ganska tydligt om man säger så. Så jag kan egentligen inte va sur på riktigt. Men lite....

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0