Måndag!

Nu e re måndag å som ni vet vid detta laget så älskar jag måndagar!! Det händer mycket mer i veckorna än på helgen, och nu har jag segat tillräckligt för typ tre veckor framöver! Kocken och T va här igår kväll. Vi satt och pratade och åt alldeles för mycket godis. Men mysigt var det. Har inte bestämt mig om jag ska åka med A till skolan idag eller inte. Har egentligen massor att göra hemma, men det kan va skönt att komma iväg samtidigt... vi får se helt enkelt...

Nåt som stör mig är människor som inte kan skriva! -men ändå envisas med att skriva. Jag vet man får inte säga sånt, men detta är min blogg så jag säger vad jag vill. Det finns en falkenbergs-tjej som bloggar och av nån anledning så har jag lagt till hennes blogg ibland mina favoriter. ENDAST för att jag älskar att störa mig på henne och hennes blogg! För det första så verkar hon typ vara efterbliven...alltså när man ser henne. Jag tycker synd om henne av många orsaker. Jag tänker inte utveckla det närmre här. Men som hon skriver sen!! OMG! Jag vill bara dö! Ett exempel på hur ett stycke text ifrån hennes blogg kan se ut;:

"Hej bloggen idag har inte jag gjort så mycket men va med min största syster hos hennes och min mamma och åt mat mycket gott. Hon hade lagat månnga goda rätter min mamma som vi hela familjen åt där. Sen igår så var jag med mina kompisar i staden. Vi träffades allihopa hemma hos en tjejkompis och sen då vi hade träffats där hela kvällen så gick vi till stan mycket kul. Det var hela min dag bloggen så jag skriver i morgon då jag ska jobba kanske. Eller nä det gör jag inte  för att jag inte har data på jobbet. Hej då."

Alltså va FAAAN?! Jag vet jag är en hemsk människa. Efterblivna får också blogga. Men grejen är att hon är jämngammal med mig och tog studenten samma år som jag?! Hon arbetar inom vården vet jag...som sagt, jag läser bara bloggen för att störa mig. Helt onödigt egentligen. Men att hon fick ta studenten samma år som mig är fan förnedrande!? Ärligt... Ja ja, nu ska jag bli snäll igen. ;)

Vi hörs senare bloggen!
//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0