lördag 30 januari

Känns skönt att skriva 30:e januari för det betyder att januari snart är slut! Underbart! Jag sov ganska länge idag vilket inte alls va planerat, men det va väl skönt iofs. Ska snart gå och duscha. Vi ska ju va hos Kocken redan klockan fem för att åka och handla till middagen vi ska laga. Vi får väl se när E kommer upp och om vi kan hålla sams överhuvudtaget... Jag tror nämligen att han kom hem klockan fem i natt... *suck* Jag kan ha drömt, men jag har för mig att jag kollade på klockan när han kom hem och att den va 04.53. Å DÅ blir det inte kul för honom. Jag är nämligen strikt förbjuden att gå på nån slags efterfest, och jag undrar ju vart han varit till klockan fem annars liksom? Regler gäller för alla och så är det. Synd att jag jobbar i morrn, annars hade jag hämnats redan ikväll. Om jag så skulle sitta hemma hos Kocken till klockan sex bara för att!

Antar att ingenting spännande kommer att hända innan vi ska dit. Har lite problem med vad jag ska ha på mig... Jag har ju inte köpt nåt nytt på väldigt länge och då inbillar jag mig i min lilla hjärna att jag inte har nåra kläder. Det har jag ju alldeles säkert, men inget som är kul att ta på sig. Well, jag får väl rota igenom min enorma klädsamling?!

So long...
//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0