Long time no see....

Jag har vart skitkass på att blogga! Men jag tänkte skriva nåra rader nu så ni vet att jag lever. Ska strax åka till jobbet. Klockan är inte ens åtta. Och jag vet att klockan kommer va över 21 när jag kommer hem ikväll. Kul?! Inte så... 13 jävla timmar...Men sånt e det. Denna veckan infaller som tur är inte så ofta, jag avskyr ju att jobba vardagar. Jobbar mycket hellre helger! Nu är ju det positiva med denna veckan att jag är ledig fredag och lördag, å det är ju också ganska skönt när jag tänker efter ;)

Vad har hänt sen sist då? Inte speciellt mycket... Jobbat litegrann. Å när jag inte jobbat har jag nog mest slappat. Fikade med min vän och hennes nykläckta bebis igår. Han är 6 veckor iofs, men det blev en massa komplikationer i samband med förlossningen och därför har jag inte sett honom förän nu. Det var jätteroligt faktiskt! Söt och lugn bebbe och en mysig fika med en söt vän =)

Nä, nu va detta roliga slut. Det är dags att sätta sig i bilen och ge sig iväg. Jag hoppas gårdagens snöstrom är som bortblåst idag!  (Jaa, det va en ordvits...) För FY FAN vad dett blåste och snöade igår. Helt sjukt! Gick knappt att gå ut!

Hörs när vi hörs.

//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0