Hejsan hoppsan 2:a januari!

Idag är det lördag. Lördag? Det känns typ som den 53:e söndagen på raken nu! Jag vill att allt ska bli som vanligt! Jag sa till E igår; "Helvete va skönt det ska bli att du börjar jobba snart! Slippa ditt jävla tjöt hela dagarna!" Jag vill vara ledig själv. Som jag brukar vara. Åhh, snart! Ikväll ska vi nog i alla fall träffa Kocken med sambo och två andra kompisar S och M. Dricka lite vin och tjöta lite skit. Får väl se om det blir utgång. Hoppas egentligen inte för jag jobbar ju i morrn. A kör ju förvisso så det slipper jag tänka på, men jag måste ju ändå släpa mig dit å sitta bakis hela dagen om det blir för sent. Jobbigt. Men det ska bli jäkligt kul att hitta på nåt. Har varit rätt så rastlös de senaste dagarna.

Det verkar som att T kanske kommer ner till FBG i nästa vecka. Av en väldigt tråkig anledning dock, men det hade varit kul att se henne. Jag hade väl iofs tänkt åka upp till Sthlm i februari eller mars, men jag har inte sett henne sen i september så det hade varit kul! Näpp nu ska jag äta lite frukost, sen kommer M hit och dricker kaffe!

hörs sen!

//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0