Hej hopp!

Ny dag... Tråkig dag... Eller nej. Det blir nog bra. Upplägget i skolan är lite sisådär just nu bara så det blir lite tjatigt. Nu tror jag dock inte att vi har skola på några veckor, vilket är bra, då en paus ifrån det säkert gör det lite roligare igen.

Ska träffa min gamla klasskompis A i Hstd innan skolan och äta lite lunch, kan ju va nice... Jag har verkligen ingenting vettigt att skriva, det märks va?! =) Därför så lägger jag ner nu och gör i ordning mig. Jag måste hinna hitta några riktigt bra skivor att ta med mig i bilen. E har bett mig att rasta hans bil på lite långkörning idag och BMW'n har värsting stereon så det blir till att varva stereon på väg söderut idag! Härligt! Bara en nedvevad ruta och ett par solglasögon som fattas. Men det får nog vänta ett tag.

//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0