En lista

Jag har verkligen inget kul att berätta för er. Anledningen är att här händer ingenting! Jag ska ju villigt erkänna att jag inte anstränger mig speciellt mycket för att hitta på nåt heller, så man kan nog säga att det är ganska självförtjänt att sitta här och mögla...Här kommer i alla fall en lista.

1. Har du ett par rosa string? - ja
2. Vem var den senaste du pussade? - E
3. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? Inte så många...10-15 kanske? 
4. Gillar du någon nu? - Ja
5. Vad gjorde du inatt? - Sov
6. Och i förrgår natt? - Sov
7. Vad gör du innan du ska sova? Tvättar ansiktet, borstar tänderna, gör kaffe och går och lägger mig...
8. Kan du prata med din mamma om allt?    Nej, inte allt
9. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? Ja
11. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? Nä inte speciellt...
12. Choklad eller glass? Choklad
13. Push-up eller T-shirtbh? - Push-up.
14. String eller hipsters? - String
15. Klackskor eller gymnastikskor? - Beror helt på tillfälle!
16. Kjol/klänning eller jeans? - Beror även det på tillfälle!

Tio fakta

1. Hemstad/ort - Falkenberg.
2. Hårfärg - blondish
3. Längd - 168 cm.
4. Frisyr - långt
5. Ögonfärg -grön
6. Skostorlek - 39+
7. Humör - vacklande
8. Vänster eller högerhänt - Höger.

Tio saker om ditt liv
1. Har du någonsin varit kär? - ja
2. Tror du på kärlek? - ja
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Nja...
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Nä inte direkt...
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Hoppas inte det...eller kanske...
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Nej
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om det för honom? - Ja
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Nä
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare?  hur ska jag veta det om han e hemlig?
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja

Tio saker
1. Kärlek eller pengar? - kärlek, men det betyder inte att jag skulle bli ihop med en lodis för det...tyvärr.
2. Cider eller öl? - Öl.
3. Dag eller natt? - Dag
4. One night stand eller förhållande? - förhållande, å har man redan förhållande så väljer jag one night stand. Hahaha! ;)
5. Tv eller internet? - blir jag tvungen att välja så blir det internet
6. Pepsi eller cola? - Pepsi
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? - Beror på med vem jag är
8. Färgfoto eller svartvita? - Svartvita.
9. Telefonkontakt eller face to face? - Face to face är trevligast.
10. Bilddagboken eller myspace? - Facebook tack

Tio har du någonsin

1. Har du någonsin blivit upptäckt när du smitit ut? - Nej, jag är rätt bra på sånt.
2. Har du någonsin velat ta livet av dig? Nej, det är jag alldeles för feg för!
3. Har du någonsin gjort något du ångrar? - Nej, man ska inte ångra saker tycker jag
4. Har du hoppat bungy jump? - Nej
5. Har du någonsin varit med i en olycka? - Nej
6. Har du någonsin ätit en hel tårta? - Nej
7. Har du någonsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Nej inte riktigt illa. Bara lite...
8. Har du någonsin gått på bio ensam? - Nej
9. Har du någonsin gillat någon utan att de varit ömsesidigt? - Ja det har jag nog...
10. Har du någonsin tyckt att världen suger? - Ja

Tio känslor
1. Saknar du någon just nu? - Ja väldigt mycket.
2. Är du glad? - Nja, sådär
3. Är du fundersam? - Ja jag tänker mycket
4. Är du uttråkad? - Ja, ganska...
5. Är du tysk? - Nej
7. Är du italienare? - Nej inte det heller.
8. Är du fransk? - Nope
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Japp!
10. Gillar du någon just nu? - Ja det gör jag

Om dig
1. Hur mycket är klockan just nu? - 10.24
2. Namn? - L
3. Vart bor du? - Tröingeberg i Falkenberg
4. Hur många barn vill du ha? - Funderar på om jag vill ha nåt...men ett eller två möjligtvis.
5. Vill du gifta dig? - Nej
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - Skär
7. Har du ätit sushi? - Ja
8. Favoritglass? choklad
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - Inga!
10. Humör? - Vacklande sa jag ju...

Fyra grejjor

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Nej
2. Har du en hund? - Nej men tre katter. Hade gärna bytt dom mot en hund. Någon?!
3. Sover du helst själv eller med någon? - beror på med vem
4. Tror du på spöken? - Jo det gör jag nog...

Skulle du?

1. Skulle du vilja vara längre? - Nä, e nog rätt nöjd med min längd...
2. Skulle du vilja väga mer? - Nej tack
3. Skulle du vilja ha sex nu? - Nä inte just nu.
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? - Nä


Har du?

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Ja.
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Ja
3. Har du syskon? - Japp, 1 styck.
4. Har du ljugit på någon fråga? - Nope.
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - Det har de säkert.
6. Har du varit full den här månaden? - Inte full, men lite berusad kanske?
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - lite
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Ja, när jag gick upp.
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - Exakt fyra år äldre? En 79:a då...Ja det har jag ju!
10. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? - Ja, det har jag väl haft nu i 10 års tid..
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - Eh, ja det har jag. Ett kort sådant dock.  

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0