Äntligen helt ledig!

Reodvisningen är fixad så nu är jag äntligen helt ledig!! Gött! Håller som bäst på att städa ut julen. Ja, jag vet en dag för sent men det har knappast funnits tid innan. Det blir SÅ tomt utan julgrejerna men samtidigt SÅ skönt. Stilrent och luftigt!

Dagen som kommer ser ut enligt följande. Städa klart, fräscha till mig, ta ut min handikappade vän V på en lunch i stan. Hon har opererat sig och har inte tagit sig utanför dörren på typ 2 veckor, så det är nog dags att rasta henne lite. Sen vet jag inte riktigt hur upplägget ser ut. En fika med Kocken står på schemat och sen kommer ju T hem idag. Dock tror jag inte att dom kommer förrän inatt nån gång så jag får nog inte se henne idag. Så ser mina planer ut! Dags att fortsätta städa!

//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0