Alldeles för många inlägg heter "hej hopp"

"Hej hopp" är alltid det första som dyker upp hos mig när jag ska skriva rubriker, men alldeles för många inlägg i denna bloggen heter just det, så jag får försöka vänja mig av med det.

Dagen idag har gått i slapphetens tecken. Har inte gjort mycket alls, mest fikat. Först kom M och fikade, och sen kom en annan M och fikade lite mer. Efter det så åkte jag ju till min mormor. Full av oro och ångest styrde jag kosan dit. Helt i onödan visade det sig då det gick jättebra! Hon var på jättebra humör idag och vi kunde prata och skratta åt allt! -utom sjukdomen. Den nämnde vi inte med ett ord. Inte så mycket som ett uns av sjukdomsstämning fanns i luften hemma hos mormor idag. Det var skönt men samtidigt så tror jag nångång vi måste prata om det...

I morrn är det dags för mig att börja jobba igen. När jag gick av för 12 dagar sen så var det ju SÅÅÅ skönt att va ledig. Nu är jag så rastlös och uttråkad så jag skriker nästan "TA MIG TILLBAKS TILL JOBBET!!!" Nä inte riktigt, men nästan så...

Hörs när vi hörs
//L


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

hahaha hon e på kurs hela dagen, alla chefer på hela bygget e det:)

2010-01-22 @ 07:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0