15 januari 2010

Idag började jag med att sova till kvart i elva. Hur ofta händer det mig? Inte så... Jag satt uppe å kollade film i natt till typ ett. Hade ju ingenting planerat idag så jag behövde inte ha dåligt samvete. Som vanligt kände jag mig som en sprängd degklump när jag gick upp ur sängen för mer än 4 timmar i den helvetes-sängen klarar ju ingen av. Å i natt blev det som sagt nästan 10. Fy fan!

Nu har jag i alla fall blivit människa igen och gjort i stort sett ingenting. Mamma har varit här och hälsat på och snart kommer V en sväng. Hon ska skriva av mitt arbets-schema. Mitt schema bygger på att jobba så lite som möjligt för så mycket pengar som möjligt. Det börjar bli poppis det där schemat =)

Helgen innefattar hittills inga planer alls men jag återkommer igen =)

//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0