Nästan 30 år senare...

Jag har vid ett tidigare tillfälle lagt ut videon till "we are the world" med 80-talets artistelit, en av mina absoluta favoritinspelningar nånsin! Nu, för Haitis räkning har en ny grupp artister, 10-talets artistelit gått ihop och gjort en ny version av låten. Alla ifrån Keri Hilsonoch Jamie Foxx till Celine Dion, Pink och Josh Groban är med i videon som är fantastisk! En bra mycket modernare version kan man säga! Den framkallar minst sagt rysningar, men måste jag välja så väljer jag nog ändå 80-tals verisonen. Jag tenderar att gilla "the old stuff", å så även denna gång. Men titta gärna och jämför själva! =)

2010 års version:




Osså 80-tals verisonen igen:



Hörs och syns ;)

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0