Lördag!

Blev på så underbart gott humör idag när jag gick upp. Börjar ju inte jobba innan elva idag och hade därför satt klockan på 8. -Å det var ljust när jag gick upp!! Shit va pigg man blev! Solen lyser och det är helt vindstilla ute. Hade det inte vart för snön så hade man nästan anat ett litet litet vårtecken idag. =). I morrn har jag dock ändrat min starttid till 8 istället för elva så då ringer ju klockan 5.30. Då är det nog inte ljust ;)

Gårdagen på jobbet var helt okej. Jag fixade med min anslagstavla typ hela dagen. Kändes hur konstigt som helst att få betalt för att sitta där med scrapbooking-grejer, lim, saxar och annat pill. Men kul va det! Fick även nytt schema igår vilket innebar att jag har fått halva min arbetstid stationerad till en annan arbetsplats än kassan! Var också fantastiskt upplyftande! Variation gör ju dagarna så mycket bättre =)

Annars har det inte hänt så mycket. Ville bara uppdatera och säga att jag lever!

//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0