Långt uppehåll

Jag tror jag haft det längsta uppehållet i bloggen på hur länge som helst! Men jag säger det igen; ibland har jag inte så mycket att skriva om. Speciellt i perioder när jag mår bra. Bloggen är ett forum för ventilering och "tyck synd om mig - tankar" och jag har inte lidit av så många sådana på sistone...

Sen sist har inte hänt så mycket ut över det vanliga... Jobbat en del. Vart ledig massor. Igår hade jag, AK och A vinkväll. HUR trevligt som helst! Fan va kul jag hade! Sällan man är tre brudar som går igång så brutalt som vi gjorde igår. Nästan som om man va 16 igen å visst är det underbart?! Jag har av nån konstig anledning bakfylleångest idag. Jag borde nog egentligen inte ha nån, för jag tror inte att jag gjorde så många konstiga saker igår...Kan ha dansat lite för nära nån på Harrys eller sagt nåt dumt till nån av mina vänner som jag i vanliga fall aldrig skulle yppa, men annars va jag nog ungefär som vanligt. Tror jag? Ja ja, hoppas ångesten släppt till i morrn =)

Veckan bjuder på en del jobb, men även en del fikor och ledighet. Precis som det skall vara tycker jag =) Ska fortsätta kolla på en film nu så vi hörs när vi hörs!

//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0