Hög på nåt?!

Usch va jobbigt. Jag vet mycket väl med mig att klockan ringer om ganska exakt 6 och en halv timma. Jag ska köra till jobbet klockan 7 i morgon för att först ha möte, och sedan jobba mina 8 timmar ifrån 9 till 18. Men nu är det så att jag inte är det minsta trött! Jag är pigg som en mört och känner definitivt inte för att sova.

Dagen idag har som alla andra dagar denna vecka varit väldigt lugn. Jag har verkligen slösat med tiden i veckan och inte gjort ett skit! Eller jo, en del trevliga fikor, luncher och annat har hunnits med med nåt nyttigt har jag definitivt inte ådstakommit! Känner mig smått värdelös, men inser att det kanske är såhär livet kan se ut utan stress? Man kanske kan unna sig dagar helt utan slavisk planering emellanåt? Mmm, inte helt fel ändå.

På tal om hallon så har jag allt oftare insett den senaste tiden att jag gör andningsuppehåll några gånger per dag. Oftast när jag är koncentrerad på något, och när jag väl kommer på att jag inte andas så kippar jag efter luft och tar ett DJUPT andetag. Kan detta vara nyttigt tror ni? Det tror inte jag. Men detta är bara ännu en sak som jag gjort mig medveten om när det gäller mig själv, å ännu en sak att lägga till i listan över "saker att jobba med". Min hektiska vardag de senaste åren har nog påverkat mig mer än vad jag trott, eftersom även denna sistnämna åkomma är en typisk stressreaktion. "Spara på luft". Tur att jag är beteendevetare så att jag vet hur jag ska tolka mina skumma beteenden. ;) Ja, som ni märker så är jag rätt stissig just nu...Känns som att jag kan skriva hur mycket som helst, om ingenting!! Kanske borde försöka varva ner...

Har för övrigt precis kollat klart på filmen "Sommaren med Göran". Faktiskt ganska rolig. Eller jag skrattade mycket faktiskt. Peter Magnusson är ju som känt en av mina stora idoler och han är en såndär människa som inte ens behöver göra nåt för att jag ska skratta. Hey Baberiba är, och kommer alltid att vara den bästa sortens humor för mig... Nä, ärligt, jag känner själv hur dryg jag är nu. Vi säger så. Sov Gott!

//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0