En ledig stund.

Ja det fick jag faktiskt idag vilket är ganska skönt. Borde packa och göra klart inför Hbg på fredag då jag jobbar heeela långa dagen i morgon. Än så länge har jag mest suttit på arslet framför datorn vilket i och för sig också är ganska skönt... Idag är ingen bra dag. Jag är stingslig och irriterad utan nån egentlig anledning. Pratade precis med Kocken och av nån anledning så retades jag upp av precis allting hon sa! Fast hon sa ingenting konstigt...? Hmm, jag vet inte vad mitt problem e egentligen. Är väl bara allmänt le.

Ska till skolan ikväll vid 17. Ska väl bli nice att träffas, men samtidigt lite onödigt. Vi ska ses i 2 timmar på handledning. Jag har ingenting jag behöver ha handledning på så det blir mest att sitta tyst och lyssna för min del. Det kan väl också vara lärorikt å andra sidan... Nu kom jag på vad det är som gör mig så förbannat irriterad! Räkningarna ska betalas idag. Det måste det vara!! Finns få saker som jag kan bli så förbannad på som räkningar...Dock är det jävligt skönt när det är gjort, men vägen dit är bajs alltså! Det tar mig minst 2 timmar att ta mig själv i kragen och lägga in skiten på datorn!

Ja ja, ska väl fortsätta surfa runt här en stund innan jag tar tag i räknings-jävuls-högen!

Ha en bra dag!

//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0