Det går bra nu...

Ja, det är så det är. Gör nåt inlägg här emellanåt för att uppdatera om att jag lever ungefär. Just nu är allt som sagt bra. Jag jobbar rätt mycket just för tillfället, det är lugnt i skolan och utöver det händer ingenting!

Till helgen åker vi till Helsingborg för att fira Kockens gubbes födelsedag. Eller gubbe? Han fyller 25, så nån vidare gubbe kanske han inte är?! Trevligt ska det bli i alla fall. Det är vi fyra och ett par till. Vi ska väl mest softa. Käka lite, parta lite, sova på hotell och åka lite båt till Helsingör. Välförtjänt i denna vinterkyla tycker jag! Vi är väl värda att pyssla om oss själva litegrann. Sen är det ju bara två veckor kvar så åker vi på nästa weekend. Även då blir det Helsingborg, fast då med brorsan och hans tjej. Ska ju kolla Kent i Malmö söndagen den 14:e mars så det blir Hbg på lördagen och Malmö på söndagen. Hur nice som helst! =)

Nä, känner att jag mest svammlar om ingenting ;)

På återseende

//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0