Shulululuuuuu!

Jag funderar på om det skulle vara en bra idé att råna en bank och åka på semester för pengarna?! Jag e sjukt sugen på att bara packa och åka härifrån, men ser ni det tillåter inte min något tajta budget... *tråk* Semester e fan inte sköj?! Eller jo....eller nä....eller jo. Ähh, jag e lite kluven, för jag kan inte bara vara ledig, jag suger på det! Då gör jag istället ingenting! Sitter i min morgonrock till kl 17, äter godis till lunch och förfaller både fysiskt och känslomässigt!! Detta är ju något som är återkommande i mitt liv och knappast en nyhet. Men så vet jag ju, att när jag jobbar så vill jag inte annat än att vara ledig!? Jag behöver ett stimulerande arbete som tar upp all min lediga tid!!! Hjälp!? Att jobba där jag gör är knappast stimulerande nånstans, och nu är det snart vecka 35. Veckan där jag 5 år i sträck har börjat plugga, men nej inte i år!? Hur faen ska detta gå!?? Ja, ni märker jag är smått frusterad!

Jag är ju en ältare. En tänkare. En analyserande varelse. Å när jag får för mycket tid över så är detta inte nyttigt för mig. Jag lägger alldeles för mycket tid på existentiella tankar, och så blir jag sur på omgivningen när dom inte vill dela all sin lediga tid med mig så att jag kan fortsätta älta livets mening i tid å all evighet...*suck*. Det är vid dessa tillfällen i livet som bloggen är min bästa vän! Det banar mot höst och ni kan säkerligen vänta er tätare inlägg ifrån mig. Ett helt meningslöst inlägg ifrån mig, vassego!!

//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0