Helt waistad!!

Detta inlägget skriver jag som mitt alterego! Jag känner mig helt knäpp... Har ju semester nu, har haft en vecka och det har vart den tråkigaste veckan i mitt liv!! Har klättrat på väggarna bokstavligt talat! Det gick inte heller så bra dock för jag e lite baktung... Idag så har jag äntligen nåt inplanerat!! Tjejmiddag och party och det är nog därför jag känner mig helt bäng! Har spelat partymusik sen 8 i morse och springer runt och är omänskligt glad!! ÖVERTAGGAD kallas det med andra ord. Såna kvällar blir sällan bra. Tvärtom de brukar bli sjukt sega. Men men, äntligen händer d ju nåt i alla fall!

Annars utöver det har det inte hänt så mycket. Vet inte om jag skrev nåt om det sist, men det känns som att allas liv utom mitt håller på att gå i kras. Typ alla jag känner mår dåligt och är i en vändpunkt i livet, inte för att det måste va nåt kasst, men det är skrämmande när man känner att man är en av de stabilaste i umgängeskretsen, vilket inte hör till vanligheterna. När man sitter i sitsen som jag gör, när man får ta in sååå sjukt mycket tunga grejer hela tiden, så blir hjärnan tillslut så full att man bara vill fly fältet och bosätta sig på andra sidan jordklotet ett tag...

Nä nu ska jag gå och fixa till mig inför kvällen men ta hand om er sålänge <3

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0