Turbulent!!

Jag är hemma ifrån Stockholm nu. Har varit 5 fantastiska dagar, dock blev jag sjuk, men det får jag ju lida för nu när jag är hemma igen. Hade kunnat skriva HUR mycket som helst om resan, men det lämnar jag hädan och drar personligen för de som är intresserade istället. Denna trip har i alla fall varit präglad av känslor! Vi alla har skrattat halvt ihjäl oss, alla har gråtit, å alla har varit förbannade. Men känslor är viktigt och det sammansvetsar oss bara mer.

Första gången jag hade ångest när jag kom hem ifrån Sthlm. Jag brukar bara tycka att det är skönt att komma ifrån storstadslivet och hem till lugnet. Jag tyckte inte det denna gången. Jag hade utan att tveka kunnat tänka mig att köra tillbaks idag....Usch, det är så sjukt mycket tankar som rör sig i huvudet! Jag vill så mycket!!! Men gör så lite...

Ska ju egentligen jobba hela helgen. Beroende på hur jag mår så får vi se. Hade ju massa planer för helgen som troligen inte blir av. Hade tänkt umgås med brudarna på påskafton då killarna ska köra till Elmia. På söndag skulle vi gått ut. Så länge jag inte är så frisk så att jag kan jobba så får jag nog stanna hemma. Bläk... =(

Ska lägga mig och sova en stund nu....

//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0