Sjukanmäla sig en röd dag....

-handlar ungefär om 1600 kr inkomstbortfall för min del.... Det SUGER!!! Men så yr och dassig som jag är hade jag aldrig fixat en hel dag på jobbet. Hade hoppats på ett mirakel när jag vaknade i morse, men nej tyvärr, inget mirakel. Inbillar mig möjligtvis en liten liten förbättring, men jag vet inte om det blir nåt jobb i morrn heller. Ni kan ju själva räkna ut vad denna helgen med 3 dagar gör för mig i pengar om jag är tvungen att va hemma. Fy faan!

Har ju som ni säkert förstår inte gjort ett skit! Gått mellan soffan, sängen och datorn nu i två dagar... Roligare kan man ju ha, och min frustration över att Internet inte är större är enorm.... kollar facebook och mailen sisådär en 35 gånger om dagen och där händer inte mer för att jag kollar ofta kan jag säga... Hostar lungorna ur mig också...det e ju skönt...*suck*. Äh! Blir mest självömkan över detta inlägg så det är väl bäst att jag slutar. Ska kolla om det hänt nåt skoj på Aftonbladet den senaste kvarten?!

//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0