AAAArrrrrggggg!

Varför, varför varför?!! När jag kom hem ifrån Sthlm så va jag övertygad om att jag max skulle behöva 2 dagar på mig för att bli frisk och pigg! Men ICKE!? Jag mår fortfarande inte bra! Jag mår bättre, men hostan är den jävligaste någonsin, och jag är rädd att jag inte kommer kunna jobba i morgon heller! Jag har provat att dränka mig i handfatet, hoppa ifrån översta hyllan i bokhyllan och hänga mig i gardinstången, men ingenting funkar!!!? ;) Nä, men seriöst håller på att bli knäpp! 5 jävla dagar nu liksom....  Sjukt frustrerande... hoppas verkligen att jag håller mig frisk till åtminstonne 2011 nu alltså, för detta är inte rättvist!

Så alltså, jag har ingenting kul att berätta! Har till och med börjat spela Farmville på Facebook! DÅ mina vänner har det gått långt! Så sjukt uttråkad...ikväll tänkte jag ha film och godis-marathon, det är i alla fall nåt nytt! Kul va?!

//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0