What to do?!

Kan inte bestäma mig för vad jag vill göra ikväll.....hitta på nåt eller ta det lugnt det är den stora frågan? Jag kan tänka mig att hitta på nåt, men problemet då e att man måste göra i ordning sig och sminka sig och greja å jag känner verkligen inte för det!! Jobbigt ju!!? Men sitta hemma framför Tv'n lockar inte heller speciellt mycket....

Hmm, jaja, dagen idag har ialla fall vart ganska lugn... Vart hos S och fikat. Hon fyllde 30 för en och en halv månad sen och vi har inte förrän nu lyckats få ihop våra scheman. Det va trevligt, hon är gravid i 6:e månaden och nu börjar hon bli riktigt rund och söt =) Det är typ vad jag har hunnit med idag faktiskt...ja, jag e kass jag vet.... nähäpp, nu ska jag gå och måla naglarna och se om det kan hjälpa míg bestäma vad jag ska göra ikväll!

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0