Vad gör jag här?

Ja det kan den vise fråga sig....;) jag har hur mycket som helst att stå i och fick sluta tidigare från jobbet, och vad gör jag? Jo, sitter framför datorn och bloggar! bra spenderad tid va? Typiskt mig... Men men, allt ska nog hinnas med! Jag kan ju tyvärr inte packa kläderna samtidigt som de ligger i tvättmaskinen hur praktiskt det än skulle vara!

Nu ska jag prova lite kläder jag köpte på jobbet idag och hoppas på att dom passar! Med min vanliga tur så gör det väl inte det. Jag har ju redan planerat vilket som skall användas till vad så det blir rätt jobbigt om det nu inte passar....Men men, vi får se! Jag ska nog hinna med ett blogginlägg till innan jag åker. Sköt om er!

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0