Tråkhelg

Hej på er! Sitter här och pimplar kaffe och väntar på att åka till jobbet. Börjar 11 idag med vilket är hur skönt som helst. Dagarna går SÅ fort!

Igår hände = ingenting! Jobbade, kom hem, kollade på en film och gick och sov. Tur va väl att jag somnade så tidigt, för i natt har min mobil dött och jag kom upp en halvtimma senare än planerat. Hade jag gått och lagt mig sent så är risken överhängande att jag hade försovit mig... Jag har verkligen ingenting kul att berätta idag, för det har inte hänt nåt värt att berätta! Jag va "barn-ledig" en stund igår kväll. E skulle på fest, och det firade ju jag med att ta så stor plats i soffan jag bara kunde och ligga där och pilla mig själv i naveln ;) Dock kom han ju hem halv tio igen, så det va ju inge vidare festkväll....men men....

Nu ska jag gå och göra i ordning mig sen, om jag hinner innan jag åker till jobbet ska jag lägga upp en ytterst trevlig liten film här som jag har skrattat gott åt de senaste dagarna! Haha, ja, ni får se....

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0