Tjohej!

-i stugorna! nu e jag hemma igen! Helgen på jobbet e gjort, söndagsmiddagen avklarad och nu är det måndag och ledigt i morrn! Eller ledig och ledig va jag ju kanske inte, men ändå...fick avstyrt dejten me min mamma i alla fall, så e jag riktigt smart så börjar jag att planera inför sthlm och vad jag vill ha på mig för att börja tvätta redan i morrn....

Hade tänkt att slänga mig i soffan och kolla på en film nu...men fy faan vilket skräp det går på Tv! Har ju hyrt film både fredag och lördag, men söndagarna brukar ju ändå va skapliga...MEN vi har Charlies änglar, Miss secret agent och ett tysk/svenskt drama att välja på! What to choose liksom?! Värdelöst! Hmm, ja vi får väl se hur länge jag håller mig vaken, kanske inte ens orkar me nån film?!

Fatta hur mycket jag ser fram emot helgen! Ska bli så gött att slippa alla falkenbergare, jobbet och framför allt MÄN! Eller stockholmska män blir det ju, men vi slipper våra respektive inventarier! Haha, nä fy vad jag e elak! Men det e nåt visst att bara åka iväg tjejer och ha kul!! Ska bli super!

Vi hörs igen!

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0