Tidigt *gäsp*

Mmm, jag gick i alla fall inte upp 5, men halv 6, och det räckte för att jag ska behöva tredubbel kafferanson för att vakna upp ;) Nä, det funkar, och jag blev dessutom nästan helt klar igår kväll så jag kan ta det ganska lugnt nu... Men det är ju SÅ typiskt när man ska köra bil och man vet med sig att man kan i stort sett "slänga in" en hel del utan att det blir jobbigare att resa. Packar ju waaaay to much! På tåg och liknande får man ju bära skiten man vill ha med sig, men iom bilen så slipper man det bekymret. Jag skulle betala för att föreviga E's min på kort igår när jag drog fram Gekås-påsen för att packa mina skor som inte fick plats i resväskan. Ett par, två par, tre par.......Tittar upp, ser hans min och viker mig av asgarv!! "Tror du sex par skor klarar sig eller?!" "VA I H-VETE! Tänker du nånsin komma hem igen  eller?!" Haha! Men som sagt jag kan ju få ett infall och vilja använda dom där stövlarna som jag aldrig nånsin använder hemma!? Eller?! Nä kanske inte, men som sagt jag har ju plats till dom och då kan dom ju likagärna hänga med ;)

Har gjort världens finaste födelsedagspresent till T också! Jag har ansträngt mig en hel del för att hitta dom "rätta" grejerna! Jag har handlat lite kläder och underkläder som hon kollade på sist hon va hemma, så dom vet jag att hon vill ha! Ett läppglans för att hon ALLTID ska låna mitt när vi e ute, och ett ton choklad för att be om ursäkt för att jag snodde med mig all hennes choklad när vi va i Mantorp. Den råkade åka med mig hem och när jag e 20 mil därifrån får jag ett samtal; "Har du min choklad?!" (med väsande samtalston), haha! "Ja, oj då!"....Så vi får hoppas hon blir glad!

Nähäpp mina vänner. Skulle jag få tillfälle e det klart att jag skriver nåt litet inlägg, men jag tror knappast att det hinns med. Dels för att vi delar 4 pers på en etta, men även för att ingen vet att jag bloggar =/ Om inte jag hör av mig i helgen så hörs vi definitivt på tisdag när jag e hemma igen! Ta hand om er, så ska jag försöka ta hand om mig själv ;)

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0