Stressdag!

Underbar dag idag!!! Sista dagen i Falkenberg, i morrn bär det av! KUUUUL! Ska ju jobba idag, men tänkte klargöra att jag är den första att sluta tidigare om det finns möjlighet. Har en del kvar att göra känns det som; packa klart, tvätta lite till, hämta omklackade stövlar hos skomakaren, kolla däck/spolarvätska/olja på bilen och lite till...Går allt som jag vill så får jag sluta lite tidigare på jobbet och hinner göra allt i någorlunda tid. Då får jag komma isäng i bra tid ikväll för att gå upp 05 i morrn bitti. Hmm, jag ska ändå hålla i 24 timmar sen så det kan va en fördel att gå och lägga sig tidigt idag då.... =)

Jag bloggade aldrig mer igår, jag va helt död när jag kom hem ifrån skolan. Vi hade ju stress-hanterings workshop och det va jättekul, men vi skulle lära oss avslappning! Jo, visst blev vi avslappnade! Orkade ju knappt köra hem sen!? Vi låg på mattor och lyssnade på musik och gjorde massa avslappningsövningar samtidigt som vi va uppkopplade i massa maskiner. Vi hade pulsklocka och "svett-utsöndrings-mätare" som skulle visa vad avslappning faktiskt gör för kroppen! Sjukt vad du kan spara många hjärtslag genom att göra såna övningar! Tänkvärt! =)

Nähä, nu ska jag göra det sista så jag kan köra till arbetet! ;) Vi lär höras en gång till innan vi åker! Ha en bra dag!

Puss//L


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

men lilla du du behöver nog inte ens åka dit bara ring så får du nog stanna hemma det e ju hur lugnt som helst där nu ju.....

2009-09-24 @ 08:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0