Storm!!?

Alltså shit va här stormar! Jag lovar att jag snart kommer få ett av träden utanför min lägenhet rakt in genom ett fönster! Min lägenhet är ju omgiven av en miljon björkar och dom typ ligger ner! Helt sjukt!

Nu är det jobbardags och FY vad jag inte vill! Det är inte likt mig att va såhär negativ! Å jag vet att när jag väl kommer dit så kommer det att gå bra, men just nu vill jag bara spy på skiten! Jag brukar vara ganska bra på att styra över mig själv och bestämma vilken inställning jag ska ha, men idag och hela denna veckan har bara varit tjurig...riktigt tjurig...

Har ju inte hänt så mycket sen igår kväll faktiskt! Sovit, vaknat, duschat och druckit kaffe....Mmm...jävligt intressant?! Well, jag skriver väl senare eller i morrn bitti!

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0