Skolstart!

Jisses i morse ställde jag klockan på 7 för första gången på jättelänge....Jag är i normala fall en väldigt morgonpigg människa, men dessa veckorna utan en endaste väckarklocka har gjort sitt för mig! Det va jobbigt faktiskt! Men men, skönt att komma upp, jag älskar morgonen så därför gör det inget!

Dagen igår gick jättebra. Va mycket information första dagen så man är ju alltid lite halvsnurrig när man går därifrån, men det kommer nog bli bra! Vi blev en klass på hela 5 personer! Haha! Jag, T och C och två killar så det blir nog bra! De muntliga framträdandena blir ju inte så jobbiga nu i alla fall =)

Idag måste jag plugga hela dagen för nu kommer jag jobba hela helgen.... Blir lite dåligt me tid nu. Jag måste förbereda och lämna in en rapport innan nästa veckas lektion och jag är ju liksom bara ledig torsdag och måndag nu. Men, men det går nog för sig! =)

Hörs igen

//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0