Oj!

-jag blidde visst ledig idag! Guud va tråkigt! Eller nä.... ;-) Dom hade tydligen alldeles för mycket personal inne på jobbet idag och jag är ju inte "den som e den" liksom =) Ledig fredag till mig? Ja tack! Eftersom det kom lite plötsligt så funderar jag faktiskt på att hitta på nåt skoj idag. Tillsammans med min sambo! Kan ni tro? Japp! Kedjan behöver smörjas lite om man säger så....*asg* Det där kan ha varit en av de dåligaste metaforerna nånsin! Men den duger för mig! Jag förstår vad jag menar... Han har ju bott i detta landet i snart 10 år nu och aldrig vart på Liseberg! Skandal! Jag åker förvisso ingenting, men man kan ju åka upp och bara kolla läget kanske? Ja vi får se...han brukar ju inte va så mycket för att hitta på saker så det märker vi...

Annars har väl inte jättemycket saker hänt... hade en tråkig dag igår där jag mest satt inne och pluggade. Va en snabbis på stan och tog en fika med Kocken, men annars va det lugnt. Ganska skönt faktiskt. Har sovit massor denna veckan och bara slappat så det känns bra nu inför helgen då jobbet står på schemat. Sen nästa vecka blir det ju fullt upp när vi åker till Sthlm och sömn lär ju inte va det man får mest av den helgen kan jag tro... Åhhh vilken hemsk dröm jag hade i natt! Mardröm om räkningar! Jag vet med mig att jag får skitkass lön denna månaden iom semestern, och det är klart att det grämt mig en del när jag ska till Sthlm och allt...men i natt drömde jag om räkningarna! Det va hur mycket som helst! Jag fick inte ens plats med alla i en svart sopsäck! Herrejävlar! Å det som mest dröjer sig kvar va min hemtelefon-räkning på 5300 kr för en månad...Den va tung! Haha! Sjukt vad man kan gå och oroa sig, 5300 va väl förhoppningsvis överdrivet, men ändå! =)

Näpp nu ska jag städa lite!

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0