Ny dag, mer jobb....

Å jag ville ju va ledig mer!! En dag räcker fan inte! Men nu e det bara idag och torsdag sen e jag långledig! Eller nä, jag jobbar ju söndag, men den räknar vi inte! Sen sist har ju inte hänt så mycket! Jag uppdaterade ju massor igår så jag vet inte vad jag INTE kan ha berättat!?

Jag kan berätta att jag har kaffe-fläckar på mitt tangentbord....Vi hade en livlig diskussion i affären när vi köpte denna datorn. E tyckte det va en dålig idé med vitt tangentbord för jag kommer bara "att smutsa ner det med mina fingrar" som han så fint sa...."Nähä då, det kommer jag INTE!!!" hävdade jag stenhårt! Men här ser man...men har jag KAFFE på fingrarna?! Ja uppenbarligen....

Åh hoppas denna dagen går fort! Jag ska till skolan i morrn och det är ju mycket roligare än att sitta på jobbet. Ska åka ner redan på morgonen i morgon, för jag har lite grejer att pyssla med...Nä usch vad jag svamlar! Bara för att ha nåt att skriva om! Haha...Jag lägger ner nu och går och gör i ordning mig istället...Bäst för alla!

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0