Nostalgi!

Denna videon ifrån "live aid-galan" på min 2-års dag kan jag se hur många gånger som helst!! Tänk att fått va med där?! På galan alltså, inte i videon...  ;-)
13:e juli 1985 var alltså detta. Säg vem som inte är med i denna låt? Tina Turner, Diana Ross, Stevie Wonder, Bruce Springsteen, Michael Jackson och för att inte tala om Bob Dylans utmärkta gästspel? Jag kan inte namnet på hälften av dom som e med, men det är sanslöst bra! Hur "80" det än är så får nostalgin mig att få gåshud!



Om ni kan några artister som e med så kan ni väl skriva det?! Jag har försökt leta upp vilka som medverkar men hittar ingen fullständig lista....

Puss//L

Kommentarer
Postat av: Lyxunge

Du tog väl en skärmdump av "bruces"?!

2009-09-18 @ 13:56:38
URL: http://lyxunge.blogspot.com
Postat av: L

Lyxunge: Nej sorgligt nog så gjorde jag inte det...skulle jag ju tänkt på ;)

2009-09-18 @ 15:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0