Morrn morrn!

Då va re ny dag igen! Visst är morgonen underbar? Jag gillar känslan av att ha en hel dag framför mig! Förutom när jag jobbar, då föredrar jag att ha den bakom mig... ;-)

Jahapp, vad har hänt sen sist? Inte så mycket. E hade PMS igår och jag va rastlös. Ingen trevlig kombination, så jag gick och la mig tidigt och läste en bok om KBT. Mycket spännande faktiskt! Jag läste Aftonbladet precis nu och folk verkar ju uppenbarligen, precis som du skrev på Facebook igår AK; Älska att hata Anna Anka! Kanal 5 har ju verkligen lyckats med det de strävar efter. Stormiga och hatiska reaktioner ifrån deras tittare. Att hatfulla kommentarer om roll-innehavarna sprids som en löpeld på bloggar och forum runt om i landet! Så, grattis kanal 5, ni har tagit skit-tv ännu ett steg längre! Måste bara säga att jag diggade Aftonbladets Malin Wollins lilla kommentar som löd enligt följande: 

"Hollywoodfru. Jag är hellre en Rosengårdsfru med sås på påse än sitter och äter hajbrosk i ensamhet som utsvultna Anna Anka."

Ett UNDERBART citat! Jag håller med Malin där....Å påtal om brosk! Jag garvade så jag höll på att dö när hon satt och knaprade på brosk så att tänderna höll trilla ut, hahaha!

Jag ska köra ner till skolan om en stund. Ska bara pimpla lite mer kaffe och fixa till mig så åker jag sen!

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0