Morgon!!

-underbara morgon! Idag är det grått och ruskigt som tusan, men det är faktiskt ganska mysigt! Ska ju jobba hela långa dagen så jag lär väl inte få njuta av nåt fint väder ändå!? Smörjde på lite bus i morse för jag insåg helt plötsligt att sommaren lär vara helt finito nu! Å det finns inget värre än att förlora sommarens solbränna! Jag har sagt det förr, men lite färg på kroppen gör underverk! Man känner sig så mycket fräschare och slipper stå och fixa underlag i ansiktet varje dag. Nu e det back to blek å glåmig som gäller igen!

NU har jag fått smälta gårdagens avsnitt av hollywood-fruarna! Jag insåg återigen vilket jäkla bra jobb 5:an har gjort! Dom gör reklam för någonting som en del människor faktiskt skulle kunna tycka är intressant, för jag menar, framgångsrika människor har väl alltid lyckats fånga medelsvenssons intresse?! Sen sänder dom ett program som lyckas göra SÅ många människor sjukt upprörda! Jag menar SÅ många tjänar ju på detta! Kanal 5, för det första, alla tidningar och bloggar där detta diskuteras, till och med mobiloperatörer kom jag på igår! Under hollywood fruars sändningstid igår tog jag säkert emot en 8-10 sms om dumma grejer dom gjorde och Anna Anka-citat följt av ett *ASG*, och visst skickade jag säkert lika många själv? Helt sjukt va bra uträknat det är! Jag skyller på att jag är beteendevetare och tycker det är "sååå himla intressant att följa Ankan och compani och deras störda beteendemönster", men det värsta är att jag hade suttit trollbunden ändå, för vi människor älskar att bli upprörda över andras dumhet! Vi frossar helt enkelt i att vi själva får känna oss "normala", det får oss att känna oss lugna...Jag infogar här gårdagens höjdpunkt i programmet, när Anna får värsta uppenbarelsen, ungefär som ett barn på julafton när hon berättar om att mördarsniglar smälter när man häller salt på dom.... Varsigoda:



Nu är det dags för mig att åka och jobba! Jag litar på att folkmassan på Gekås underhåller mig ännu en dag i mitt normala liv ;)

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0