Mascara

Ni vet vid detta laget att jag är helt besatt av mina ögonfransar och av att få dem att se så bra ut som möjligt, därför är ju också mascaran min bästa vän! Jag lägger för mycket pengar på mascaror, eftersom det 9 av 10 gånger visar sig att de suger och att jag då måste köpa min "gamla vanliga".... Nu har det skett ett inköp igen av Maybelines XXL mascara....både du AK och du D har sagt att den ska va kanon ju!? Eller kanske inte du D, men AK och A, en annan vän har lovordat denna mascara! Nu skall den snart upp till bevis och det ger sig om det blir "bra eller anus"....Intressant va?! Ni ska få veta sen... ;-)

Att jag missade "en jobbig jävul" på jobbet idag kommer gräma mig in i graven! Jag hade ju dött av skratt, jag e ju en av hans största fans för tusan! Ja jag kan bara tänka mig hur kul det kommer bli att se detta på "Ballar av stål" sen...

Nä, nu ska jag göra mitt bästa för att göra mig vacker inför kvällen! Hörs i morrn!

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0