Måndag 21 september

God morgon i stugan! Usch det är en såndär trög morgon idag, då man aldrig vaknar upp! Jag har ändå vart uppe sen 07, men sitter fortfarande här och gnuggar mig i ögonen en och en halv timma senare....Jobbigt! Ska snart iväg till mig fd. granne, så då kanske man vaknar till liv! Förhoppningsvis...

Igår bokade vi biljetter till "Raw comedy club" på Göta Lejon på fredag! Ska bli riktigt riktigt kul! Vi känner ju till min böjelse för stand up comedy så detta ska bli kul! Jag och Kocken ska ge det till T i födelsedagspresent! T i sin tur brukar inte uppskatta min humor, men vi får hoppas att hon tycker det är kul. Tyvärr missade vi de bästa komikerna som var där nu i helgen, dvs. Magnus Betner och compani. Det va inga riktiga kändisar med nästa helg, men förhoppningsvis blir det kul ändå! Så nu är planen inför fredag då vi ska fira T's födelsedag: Koh Panang (stavning?!) och äta klockan 18, Göta Lejon klockan 21, och sen skulle jag tippa på att vi avslutar på Patricia till kl 05 på morgonen =) Kul!!!

Nähäpp, nu får jag börja göra mig i ordning om jag ska va hos I klockan 10! Hörs senare!

Puss//L


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

ÅÅÅÅ va kul ni kommer att ha.....lite avis på att ni ska till Raw comedy club e jag allt.....

2009-09-21 @ 10:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0