lördag!

Hej gott folk! Jag e vaken, levande och ganska pigg faktiskt! Jag ångrar väl kanske lite att jag lovade bort mig själv på födelsedagsfika idag kl 15, men det blir nog trevligt när vi kommer dit =)

Gårdagen va kul, förfesten va kanon, men ute blev det jävligt tråkigt! Tråkigt folk, lite folk, gammalt folk...Ja ni fattar! Jag träffade på Kocken ute som är min danspartenr i vått och torrt så vi stod och dansade en stund medan alla andra drog...en blev hungrig och full å gick hem, en följde med henne, en träffade sig pojkvän och den sista fick ragg. Så där stod jag...jäkla tur jag hittade Kocken annars hade jag stått där själv!? Skoj...Va hemma redan strax efter 2 å det e väl ett tecken om nåt på att det inte va jättekul!?

Jag har ingenting att skriva. Känner att jag e på sånt där "Hata alla människor, det är bara jag som är normal-humör". Det blir sällan bra att blogga då, för man är ju trots allt så smart att man fattar att det är en övergående fas som oftast handlar om att jag är förbannad på mig själv av nån anledning!?

Vi hörs senare! Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0