Kan nån skicka mig....

-den där boken som heter nåt i stil med "Såhär ska du göra med ditt liv för att må bra!" Jag skulle behöva den jävligt mycket nu! Känner jag mig själv rätt så e jag bara inne i en depp-period helt allmänt och det kommer snart gå över, men jag håller på att gå upp i atomer här!! Fan och skit! Hur gör man liksom? Nu börjar jag jobba i morgon med å inte fan vill jag det heller! Det e väl dags att ta tag i sig själv, rycka sig i örat och säga "nu faan skärper du dig, klistrar på leendet och lever vidare"! Men jag har för faan levt en tredjedel av livet så! Bli det inge roligare än såhär? Vissa saker e kul...mina vänner, min familj, skolan....Ja, det är väl typ det! Resten e fan inte sköj?! Jag satt i mitt lilla tryckta sinne och försökte fundera ut nåt kul att hitta på! Funderade på att göra en turné genom Sverige ensam...Men hur har man tid med det? Och hur kul skulle det va efter ett tag? Men det är typ så jag känner mig. Skulle behöva åka nånstans där ingen känner mig. Bo i en liten stuga och bara hänga me mig själv liksom...MEN (igen), jag blir ju rastlös så fort! Jag menar nu, jag har inte träffat nån sen igår och genast sitter jag och funderar på vem som kan va hemma och vill dricka kaffe me mig! Se! Jag är ett konstigt fanskap utan några slags tankar och idéer om vad jag verkligen vill!

Kan nån av er som läser komma hämta mig, packa ner mig i en väska och gräva ner mig nånstans i Etiopien...??!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0